Korduma kippuvad küsimused


1. Üldine


1.1 Mida see veebisait teeb?

www.iban.ee pakub makseandmete ja konkreetselt rahvusvaheliste pangakontonumbrite valideerimiseks võrguplatvormi.
Mõned meie teenuse põhifunktsioonid on järgmised:

- Kontroll, kas IBAN on KEHTIV (kontrollnumbrite algoritmide abil)
- Pangaandmete tuvastamine läbi IBAN-i
- BIC-koodide tuvastamine IBAN-ist
- Kodumaise pangakoodi ja kontonumbrite kehtivuse kontrollimine
- IBAN-i arvutamine kodumaisest kontonumbrist ja pangakoodist

1.2 Kes saab sellest teenusest kasu?

Igale ettevõttele, kes töötleb pangamakseid, riigisiseseid või rahvusvahelisi, on meie teenused kasulikud.
Makseandmete (nt IBAN) valideerimisega enne maksete töötlemist säästavad ettevõtted viivitusi ja lisamakse ebaõnnestunud pangatraadi tehingutes.

1.3 Kas see teenus on tasuta?

Meie veebisaidil on tasuta IBAN-i valideerimise ja arvutamise prooviversioon.
Tasuta prooviversioon on siiski piiratud limiidiga, et kaitsta meie teenuste kuritarvitamist.
Kui olete ületanud tasuta päringute limiidi, saate osta piiramatu plaani meielitsentsi lehelt

1.4 Miks IBAN-i valideerimine minu riigi puhul ei toimi?

Kõik riigid ei ole IBAN-süsteemi integreerinud, teie riik ei pruugi seda toetada.
Siiski, palun andke meile probleemist teada, et saaksime uurida ja pakkuda teile üksikasjalikumat teavet.
Toetavaid riike näeteIBAN-i Struktuur lehel

1.5 Kui usaldusväärne see teenus on?

Kontrollnumbrite algoritmid on äärmiselt täpsed tippimisvigade avastamisel ja IBAN-i terviklikkuse kontrollimisel.
Täiendavate valideerimiskihtide (nt pangakoodide andmebaasi otsing, struktuuri - ja vorminduskontroll) teostamisega vähendame vea tõenäosust miinimumini.
Meie pangakoodide andmebaas koostatakse mitme ametliku allika (keskpangad, finantsasutused, reguleerivad asutused jne) abil ning seda uuendatakse regulaarselt.

2. Tehniline


2.1 Kas teil on API?

Jah, me pakume API juurdepääsu kõigile meie teenustele.
Dokumentatsiooni leiate meie arendajate jaotisest.

2.2 Kas teil on hulgi/massi valideerimise funktsioon?

Jah, pakume liikmetele suure hulga IBAN-i valideerimisliidest.
Süsteem võtab IBAN-ide loendi ja tagastab tulemused CSV-s lehel või allalaaditavas CSV/Exceli failis.

2.3 Kas API on REST- või SOAP-põhine?

IBAN-i valideerimisteenuse puhul pakume nii SOAP-i kui ka REST API lõppnäitajaid.
Lisateavet API-st leiate meiearendajate jaotisest.

2.4 Mitu päringut saab sekundis esitada?

Oleme oma süsteemis testinud sobivaks kuni 10 päringut sekundis.
Suuremate tehingute (tuhandete valideerimiste) puhul soovitame siiski kasutada kliendivaldkonnas suure hulga IBAN-i valideerimistööriista.
See on ette nähtud ühe tehingu sooritamiseks, millel on kõige vähem ressursse.

2.5 Kas me saaksime BIC/SWIFT-koode IBAN-ist selle teenusega?

Jah, meie andmebaas sisaldab BIC-koode enamiku toetatud riikide ja nende pankade jaoks.
Meie API ja meie käsitsiotsing pakuvad seda teavet, kui see on saadaval.


2.6 Kas teenust saab enne ostmist testida?

Jah, saate taotleda tasuta proovikontot meieregistreerimise lehel.
Prooviversioonikontol on saadaval 100 tasuta päringut, et testida API-t ja manuaalseid liideseid.
Prooviversiooni konto on aktiivne ühe kuu.


3. Litsents


3.1 Kuidas osta juurdepääsu teie teenustele?

Sobiva plaani ja teenuse saate valida meie tellimise jaotisest.

3.2 Milliseid makseviise te aktsepteerite?

Meie makseteenuse pakkuja (Avangate) toetab mitmeid makseviise. Tasuda saate krediitkaardi, pangaülekande, PayPali ja teiste maksevõimaluste kaudu.

3.3 Kas on kedagi, kellega saaksin rääkida, et saada rohkem teavet teie teenuste kohta?

Jah, meie klienditugi on saadaval kõnede jaoks esmaspäevast reedeni kell 9:00 - 17:00, CET.

3.4 Kas liikmeplaanid aeguvad?

Jah, kõik meie liikmeplaanid kehtivad ühe aasta.
Teie soetatud teenused aeguvad täpselt 12 kuud pärast plaani ostmist.

3.5 Kas pärast teenuse aegumist kaotan kasutamata päringud?

Jah, päringud on saadaval 12 kuu jooksul pärast ostmist. Kõik teie konto päringud tühistatakse pärast aegumiskuupäeva.

4. Klienditugi


4.1 Kuidas saab klienditoega ühendust võtta?

Pileti saate esitada oma kliendipiirkonnast.

4.2 Kui kiiresti saan oma piletile vastuse?

Meie klienditugi töötab esmaspäevast reedeni kell 9:00 kuni 17:00, CET.
Töötundide ajal jõuame tavaliselt tunni jooksul teie ühendust võtta.

Väljaspool tööaega võib vastus hilineda.

4.3 Kas profiiliteavet saab uuendada?

Jah, oma kliendialas - > Minu konto jaotises saate muuta oma konto kontaktandmeid.

4.4 Kas ma saan oma parooli muuta?

Jah, parooli saate hõlpsalt muuta jaotises Kliendiala - > Minu konto.

4.5 Kas ma saan oma kasutajanime muuta?

Ei, te ei saa oma kasutajanime kliendialas muuta.